کرتین وال آلوتک

سیستم کرتین وال

در سیستم کرتین وال به‌دلیل استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی با سطح مقطع مختلف نمای کرتین وال به تنهایی قابلیت ایستایی بالایی داشته و به اصلاح Self support می‌باشد و احتیاجی به سازه نگهدارنده جداگانه‌ای ندارد مگر در شرایط خاص که پروفیل آلومینیومی ممان اینرسی و خمشی لازم را دارا باشد و به‌وسیله استیل/فولاد تقویت می شود. (Rein-Force system)
کرتین وال ها در واقع شاسی‌ها و لامل‌هایی هستند که در اطراف پروژه قرار می گیرند و شیشه‌هایی که به‌عنوان نمای ساختمان قرار است جای بگیرند، به جای اینکه روی خود ساختمان نصب شوند روی سازه کرتین وال نصب می‌شوند. از این رو وزن وارده بر ساختمان کاهش می‌یابد.

سیستم نمای کرتین وال کاست دار سیلیکونی F50

در سیستم نمای کرتین وال کاست دار سیلیکونی F50 فریم ها در داخل سیستم کرتین وال می ماند و به طوری که قابل مشاهده نباشد توسط یک چسب سیلیکونی به شیشه ها ثابت میشوند. زمانی که از بیرون این نما را مشاهده می کنیم فقط پوشش شیشه ای قابل رویت است و در درزها با استفاده از اجرای (EPDM) ظاهری عمیق ایجاد شده است. هنگامی که گزینه بازشو پنهان ترجیح داده می شود، به دلیل اینکه پروفیل های ثابت و پروفیل های بازشو یکسان هستند، یکپارچگی ظاهری هم در داخل بنا و هم در خارج آن ایجاد می شود.
پروفیل های ترنزوم و مولیون که ضخامت های آنها ۲ میلیمتر و ۱.۴ میلیمتر است و ابعاد آنها از ۳۵ میلیمتر تا ۱۹۵ میلیمتر متغیر است که باعث  ایجاد  طیف گسترده ای از سیستم های قابل اجرا  و حالت های مطلوب استاتیکی شده است. به دلیل طراحی عالی پروفیل ها، تمامی سیستم های حامل هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی قابل استفاده و اجرا است. از آنجایی که تمامی پروفیل ها و اتصالات آنها به صورت مشترک در سیستم های مختلف قابل استفاده است، از این جهت مزیت زیادی در رابطه با انبار کردن محصولات دارد.

سیستم نمای کرتن وال کلاسیک فیس کپ (کاور دار) F50

در سیستم نمای کرتن وال کلاسیک فیس کپ (کاور دار) F50 هنگامی که از بیرون به این نما نگاه میکنیم، پنجره ها در درون یک قاب به نظر میرسند. تفاوت این پنجره ها با پنجره های نمای سیلیکونی و کاست داراین است که پروفیل های آلومینیومی که روی شیشه ها می آیند مانند یک درپوشش (کاور-فریم-رویه-سرپوش) دیده می شود. هنگامی که قسمتی از بنا به صورت بازشو باشد، اجرای بازشو به وسیله پروفیل های مخصوص طوری انجام می شود که از بیرون نما قابل رویت نباشد. درپوش های صاف و گرد و بیضی شکل(بادامی) به نمای ساختمان شما جلوه هایی متفاوت خواهد بخشید.
پروفیل های ترنزوم و مولیون که ضخامت های آنها ۲ میلیمتر و ۱.۴ میلیمتر است و ابعاد آنها از ۳۵ میلیمتر تا ۱۹۵ میلیمتر متغیر است، باعث  ایجاد  طیف گسترده ای از سیستم های قابل اجرا  و حالت های مطلوب استاتیکی شده است. به دلیل طراحی عالی پروفیل ها، تمامی سیستم های حامل هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی قابل استفاده و اجرا است. از آنجایی که تمامی پروفیل ها و اتصالات آنها به صورت مشترک در سیستم های مختلف قابل استفاده است، از این جهت مزیت زیادی در رابطه با انبار کردن محصولات دارد.

سیستم نمای کرتن وال کلاسیک نیمه فیس کپ F50

منطق سیستم نمای کرتن وال کلاسیک نیمه فیس کپ F50 شبیه به سیستم کلاسیک فیس کپ F50 است، با این تفاوت که در این سیستم در نمای خارجی بنا فقط یکی از درپوش های افقی و یا عمودی قابل استفاده است. در درزهایی که درپوش ندارند، بنا به درخواست می توان از لاستیک و یا چسب سیلیکونی استفاده کرد. با انتخاب درپوش های مختلف در اشکال صاف، گرد و بیضی می توان حال و هوای دیگری به نمای ساختمان بخشید.

کرتین وال فریم لس کلاسیک  F50

زمانی که کرتین وال فریم لس کلاسیک  F50 از بیرون به نمای این سیستم نگاه کنیم، پروفیل های آلومینیومی دیده نمی شوند و نمایی تمام شیشه دیده می شود. پروفیل های مخصوص اسپیسر شیشه ۲جداره توسط چسب مخصوص به شیشه متصل می شود و از طریق پروفیل های رابط از بیرون به پروفیل های حامل ثابت می شود. در صورت نیاز، هر کدام از پنل های شیشه ای، به صورتی که بازشو بودن ان از بیرون قابل دیدن نباشد، می تواند به صورت بازشو پنهان درآید.
پروفیل های ترنزوم و مولیون که ضخامت های آنها ۲ میلیمتر و ۱.۴ میلیمتر است و ابعاد آنها از ۳۵ میلیمتر تا ۱۹۵ میلیمتر متغیر است، باعث  ایجاد  طیف گسترده ای از سیستم های قابل اجرا  و حالت های مطلوب استاتیکی شده است. به دلیل طراحی عالی پروفیل ها، تمامی سیستم های حامل هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی قابل استفاده و اجرا است. از آنجایی که تمامی پروفیل ها و اتصالات آنها به صورت مشترک در سیستم های مختلف قابل استفاده است، از این جهت مزیت زیادی در رابطه با انبار کردن محصولات دارد.

کرتین وال انرژی (عایق بندی بالا) F50

کرتین وال انرژی (عایق بندی بالا) سری جدید کرتین وال F50   انرژی هستند که از لحاظ عایق بندی در بالاترین سطح استانداردهای جهانی میباشد و شما در این سری میتوانید کرتین وال خود را به صورت فیس کپ ، نیمه فیس کپ و سیلیکونی اجرا نمایید .از آنجا که آگاهی از محیط زیست و مسائل مربوط به صرفه جویی در انرژی روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند ، خواص عایق حرارتی F50 – ENERGY در سطح بالایی حفظ شد. اگرچه آلومینیوم از نظر ساختار یک ماده سرد و سخت است ، اما اکنون می توان با تنوع در حال توسعه مواد ، روش های طراحی و فن آوری ، آن را به یک ساختار بسیار عایق تبدیل کرد.  F50 ENERGY  به گونه ای طراحی شده است که کاملاً مطابق با نیازهای امروزی باشد. علاوه بر عملکرد بالای نفوذ ناپذیری حرارتی و هوایی در آب ، گزینه های استفاده گسترده و ویژگی های تولید آسان از جنبه های برجسته سیستم است.
F50 ENERGY به عنوان مفهوم کلی سیستم به راحتی قابل توسعه است. به این ترتیب ، راه حل های جدیدی که باید اضافه شوند می توانند به سرعت با سیستم سازگار شوند.
لوازم جانبی سیستم F50 – Energy تا آنجا که ممکن است استاندارد شده است. در نتیجه این لوازم جانبی که از تنوع و کاربرد متفاوتی برخوردار هستند و در عین حال با تمامی سری های پروفیل های این شرکت سازگاری دارند .

سیستم کرتین وال تقویت شده CT68

سیستم کرتین وال تقویت شده CT68 را معمولاً در نماهای فضاهای بزرگ و وسیع و با ارتفاع زیاد مانند مغازه ها، ویترین ها، شوروم ها و… استفاده می شود. ویژگی های این سیستم شبیه به سیستم فیس کپ – نیمه فیس کپ و کاست دار و فریم لس است. علاوه بر این به دلیل اینکه آلومینیوم مصرفی بسیار کم است، از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

سیستم کرتین وال تقویت شده CT94

سیستم کرتین وال تقویت شده CT94 معمولاً در نماهای فضاهای بزرگ و وسیع و با ارتفاع زیاد مانند مغازه ها، ویترین ها، شوروم ها و… استفاده می شود. ویژگی های این سیستم شبیه به سیستم فیس کپ – نیمه فیس کپ و کاست دار و فریم لس است.علاوه بر این به دلیل اینکه آلومینیوم مصرفی بسیار کم است، از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

سیستم نورگیر سقفی SKY50

سیستم نورگیر سقفی SKY50 می تواند مشکل نورگیری در بسیاری از بناها را حل کند. به طور عمده در هتل ها، بیمارستان ها، مدرسه ها، مراکز خرید، استخر های رو بسته و سالن های ورزشی و سازه هایی شبیه به اینها ، مورد استفاده قرار می گیرد. در این سیستم در صورت نیاز، می توان برای تخلیه دود یا هوادهی بازشو طراحی کرد. این سیستم راه حل تزیینی بسیار خوبی برای فضاهای بازی است که نیازی به سیستم تقویت شده فولادی ندارند. پروفیل های سیستم حامل از طریق کانال های کندنس موجود در داخل خود، آب حاصل از بخار درون فضا و بخار ایجاد شده بر روی شیشه های داخلی را به بیرون از سیستم هدایت می کند.

سیستم نورگیرسقفی SKY78

سیستم نورگیرسقفی SKY78  بطور عمده بر روی سیستم های حامل (آهنی-فولادی) و در فضاهای باز وسیع استفاده می شود. در این سیستم در صورت نیاز، می توان برای تخلیه دود یا هوادهی بازشو طراحی کرد. پروفیل های سیستم حامل از طریق کانال های کندنس موجود در داخل خود، آب حاصل از بخار درون فضا و بخار ایجاد شده بر روی شیشه های داخلی را به بیرون از سیستم هدایت می کند.