درب و پنجره لولایی آلوتک

درب و پنجره لولایی آلوتک

درب و پنجره لولایی آلوتک  درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک می باشد که به دلیل داشتن یک لایه لاستیک پلی آمید در داخل پروفیل آلومینیومی علاوه بر اینکه انتقال حرارت را کاهش می دهد استحکام، طول عمر و مقاومت در برابر لرزش را نیز بیشتر می‌کند.
این لایه پلی آمیدی مورد استفاده در درب و پنجره آلومینیومی می تواند تا ۳۹ درصد کاهش اتلاف انرژی گرمایی در فصل سرما و ۳۳ درصد کاهش اتلاف انرژی سرمایشی در فصل گرما دهد که به طبع این میزان باعث کاهشی حدودا ۲۱ درصد در هزینه های اولیه سیستم گرمایشی و ۳۰ درصد در کاهش مصرف گاز طبیعی می شود.

انواع درب و پنجره لولایی آلوتک

  • سری پنجره و درب ترمال بریک  W55

سری W55  از پنجره و درب های ترمال بریک توسط مانع حرارتی ۱۴.۸ میلیمتری پلی آمید، عایق شده است و هر نوع بازشویی را می توان در این سری تعبیه کرد و با توجه به جزئیات کانال مقطع یورو ۱ ، به لحاظ فنی با تمام لوازم جانبی  ( یراق آلات) سازگار است. به دلیل زیبایی از نظر معماری و قابلیت اجرای رنگ های استاتیک پودری و رنگ های آنادایز، سیستمی بسیار ممتاز است. عمق فریم های پنجره و درب ترمال بریک W55، ۵۵ میلیمتر و در ۲ نوع W1 با ضخامت ۱.۶ میلیمتر و W3 با ضخامت آن ۲ میلیمتر تولید می شود.. به دلیل طراحی بسیار قوی، در تمامی سری های پنجره و درب، از یراق آلات و لاستیک های نگهدارنده شیشه و پروفیل های گونیا و….. یکسانی استفاده می شود که هم از نظر انبار داری و هم از نظر مواد زاید به وجود آمده، برای مجری بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

درب و پنجره لولایی آلوتک W1-W55
  • سری پنجره و درب نرمال w55

سری درب و پنجره w55 از پنجره و درب های نرمال W55 می باشد که طوری طراحی شده است که هر نوع بازشویی را می توان درآن تعبیه کرد و با توجه به جزئیات کانال مقطع یورو ۱ ، به لحاظ فنی با تمام لوازم جانبی (یراق آلات) سازگار است به دلیل زیبایی از نظر معماری و قابلیت اجرای رنگ های استاتیک پودری و رنگ های آنادایز، سیستمی بسیار ممتاز است. عمق فریم های پنجره و درب ترمال بریک W55، ۵۵ میلیمتر و در ۲ نوع W2 با ضخامت ۱.۶ میلیمتر و W4 با ضخامت آن ۲ میلیمتر تولید می شود. به دلیل طراحی بسیار قوی، در تمامی سری های پنجره و درب، از یراق آلات و لاستیک های نگهدارنده شیشه و پروفیل های گونیا و….. یکسانی استفاده می شود که هم از نظر انبار داری و هم از نظر مواد زاید به وجود آمده، برای مجری بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

W2 w55

سری پنجره و درب ترمال بر یک W65

درب و پنجره ه لولایی ترمال بریک توسط مانع حرارتی ۲۴ میلیمتری پلی آمید، عایق شده است که، در صورت نیاز می توان عایق حرارتی و صوتی را افزایش داد و هر نوع بازشویی را می توان در این سری تعبیه کرد و با توجه به جزئیات کانال مقطع یورو ۱ ، به لحاظ فنی با تمام لوازم جانبی ( یراق آلات) سازگار است. به دلیل زیبایی از نظر معماری و قابلیت اجرای رنگ های استاتیک پودری و رنگ های آنادایز، سیستمی بسیار ممتاز است. عمق فریم های پنجره و درب ترمال بریک W65 ، ۶۵ میلیمتر و در ۲ نوع W5 با ضخامت ۱.۶ میلیمتر و W6 با ضخامت آن ۲ میلیمتر تولید می شود.. به دلیل طراحی بسیار قوی، در تمامی سری های پنجره و درب، از یراق آلات و لاستیک های نگهدارنده شیشه و پروفیل های گونیا و….. یکسانی استفاده می شود که هم از نظر انبار داری و هم از نظر مواد زاید به وجود آمده، برای مجری بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

سری پنجره و درب ترمال بر یک W75

درب و پنجره ه لولایی ترمال بریک w75  برای مکان هایی که به عایق حرارتی قویتری نیاز دارند مانند مناطق سردسیر و مناطق بسیار گرمسیر، طراحی شده است. این سری از پنجره و درب ها ترمال بریک توسط مانع حرارتی ۳۴ میلیمتری پلی آمید، عایق شده است که، در صورت نیاز می توان عایق حرارتی و صوتی را افزایش داد و هر نوع بازشویی را می توان در این سری تعبیه کرد و با توجه به جزئیات کانال مقطع یورو ۱ ، به لحاظ فنی با تمام لوازم جانبی  ( یراق آلات ) سازگار است. به دلیل زیبایی از نظر معماری و قابلیت اجرای رنگ های استاتیک پودری و رنگ های آنادایز، سیستمی بسیار ممتاز است. عمق فریم های پنجره و درب ترمال بریک W75 ، ۷۵ میلیمتر و در ۲ نوع W7 با ضخامت ۱.۶ میلیمتر و W8 با ضخامت آن ۲ میلیمتر تولید می شود.. به دلیل طراحی بسیار قوی، در تمامی سری های پنجره و درب، از یراق آلات و لاستیک های نگهدارنده شیشه و پروفیل های گونیا و….. یکسانی استفاده می شود که هم از نظر انبار داری و هم از نظر مواد زاید به وجود آمده، برای مجری بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.